Nighty (:

Nu har jag pluggat lite :) Ska precis ta ut Donna på en liten svängom och sen ska jag borsta mina små tänder och sussa kudden.. Och sussa med donna :D miiiwh vad mysigt!
okej. heh. känner att det blivit mycket donna-tjat idag. men jaja! :D Im happy iallafall.. Och vet ni vad? :) man känner sig inte så ensam heller.

Jag har fortfarande sjukt ont i min rygg och mina axlar, så nu vandrar jag här ifrån..(WTF. SKREV OCH POSTADE DETTA 22.22 MEN DET BLEV FEL -.- Anywayhar fortf. Intesomnat.. Låg och tänkte på min pojkväns vänner .. Hur orolig jag var över att Dom skulle vara elaka drugs assholes, så som wiktor sa det så lät det som om jagaaaaaaaldrig skulle bli accepterad avdom.. I dontsayiam, men dom är iafinte hemska.. De ár precislika drygaoch perversa som jag själv,men de kanskehar lite mer Av det onda än vad jag har..hmmhmm.. Men ah..its nice iaf.. Jag drack btw kaffekl 14idag. Det sitterfortfarandei mig som en förbannelse.. OMG. Måste sova -.- )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0