Ytterligare inlägg! :D

Hellohejsan! jag sitter och lolar runt.. fattar inte riktigt vad jag håller på med (eller vad jag ska skriva) för jag är skittrött... bläläläläää! haha. anyway. I lördags, jag hann inte skriva klart om det imorse.. och jag kommer inte hinna skriva klart allt jag vill nu heller, för jag ska sova inom 20 min.. såatteeh... ah.. lördagen började tidigt på morgonen kl 09 ... sen vetifan vad som hände.. tror vi handlade ?.. och sen spelade vi bluff med.. och sen lagade jag mat mens jossan fixade håret och dudesen spelade HoN.. sen kom jossan och hjälpte lite..



ööh. fan. jag är för trött för det här =(.. på kvällen blev det iaf bowling med dom.


För att pigga upp er så får ni ett recept som låter yummie! :D



VIT KLADDKAKA!

Ugn 200 C, Grädda i ugn ca 15-18 min

Ingredienser:
100 g margarin,
100 g vit choklad,
2 dl socker,
1 msk citronsaft,
2 ägg,
2 ½ dl mjöl,
2 tsk vaniljsocker.

Smörj formen med margarin, ströa med kokos.
Smält margarinet.
Dela chokladen och häll över det smälta margarinet
(smält gärna försiktigt chokladen i micro innan).
Rör i sockret, citronsaften och vaniljsockret.
Knäck i äggen, häll i mjölet o blanda.



jag frågade min pojkvän hur "vit kladdkaka låter"..
Han svarade "rasistiskt"... HAHAH.. idiot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0