Bildbomb från helgen :)

Försöker göra allt för att inte göra det jag ska och borde. suck.

Först kommer kamerabilderna, sen mobilbilderna.. men tyvärr får ni inte helium-videon än.. HAsse har den nämligen :)


Min uuuuuuuuuuuuunderbara finaste meggie sov hos mig hela tiden.. <3 märktes mycket väl att hon hade saknat mig, hon var runt mig hela tiden <3



åh! såklart blir det massa bilder på hasses nya valp Lily just nu.. hihi. assöt!







Lily tyckte om mitt kameraband ;D




 
Jossan kom hem till mig och skitsnygg var hon .. så sa jag "jävlar vad du är snygg idag! " och så sa hon "men ja.. hehe, du är alltid så jävla snygg så man vill själv vara snygg när man är med dig".. HAHA. så jävla cute.. och sen såg hon min "nya" tröja (ärvd från kirsty) och mina byxor som jag fick av mamma samma dag (DOM SATT FAN BRA?! hur ofta händer det att jeans sitter snyggt på mig.. HAHAH.. anyway)  hon bara "MILLA!!! JAG MÅSTE FOTA DIG!!! Ställ dig, posa!"
Så jag drog en vanlig standard framifrån.. och log lite.. hon bara "nej. Ryggen milla, RYGGEN! Posa nu!" .. det hela kändes så himmla fånigt, så jag drog en ful min och ställde mig lite fjantigt och så sa jag shoot.. Såhär blev resultatet..
Jossan var såklart inte nöjd, så hon sa till mig att skärpa mig, för röven ser cp ut

Så.. jag försökte skärpa mig och såhär blev nästa bild..



tyckte den kändes för... vuxen och seriös .. men ah, iaf så ser ju inte rumpan miffo ut..
Angående det där med brallerna. Jag _hatar_ att kolla på kläder i affärer för jag hittar fani nget som passar ändå tillräckligt bra för priset.. men de här handlade mamma förra helgen till mig och så sa jag att de förmodligen inte kommer sitta bra, men det gör inget för jag gillar färgen.. Så sen när jag skulle testa dom. jag trodde att jag skulle smälla av.. Har ALDRIG haft ett par braller som sitter så jävla perfekt i hela mitt liv.. Och det bästa med det här är att nu vet jag min exakta storlek på byxor.. 140 (alltså barnstorlek, men det gör tamejfan inget för de här satt så JÄVLA awesome)..

Och så hade jag såklart över boris, sabina och manfred med :)


Boris & Josefin.. Samma miner ttyp.. hhahaha <3 Jossans hår var så jävla fint igår men detta fotot visar tyvärr inte riktigt det..




Manfred & Sabina ;D tyvärr blurrig bild, men still!

Mobilbilderna kommer nu :)



Pappa köpte frukost och fixade på lördagsmorgonen ;D



När jag var på råslätt hos boris och sabina så gick vi runt lite i centrum där och hittade en affär som sålde dessa.. ASSÖTA! haha.. det är handdukar som är packade på ett speciellt sätt så det ser mycket mer lovande ut :)



Självklart lilybilder på kameran med :D



Lily ligger på ett litet soffbord, haha.. skitsöt <3


Kommer upp en liten lol video på när lily springer sen också.. haha fruktansvärt wierd springer hon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0