Fredag, lördag, söndag. . .

first of all. fyfan vad jag saknar min pojkvän.. blää. och det känns fortfarande fel och konstigt att säga att han är min pojkvän.. pojkvän känns så seriöst.. och inte för att jag tycker om att vara oseriös när det gäller sånt, men jag vet inte.. det känns så lätt med wiktor o.0.. så det känns inte lika seriöst som vanligt eftersom det är så lätthanterligt.. jag behöver inte tänka på jobbiga saker hela dagarna för att få oss att fungera, vi bara fungerar och har det lätt ihop.. ah, han är bra mot mig iaf.. det är nice (Y)



jag sitter hos mamma fortfarande, tittar på tv.. det är dragons den på tv, älskar det :).. men just nu börjar jag tröttna.. mina vänner skulle vart här för ett tag sen men sabina och boris drog ut på tiden lite så de hinner inte vara här alls länge, samtidigt som jossan var tvungen att ta hand om hennes plastlillebror ett tag så hon kommer också senare .. har ni btw sett den söta googlebilden idag ?:) med animeringar (Y)!..eller heter det så? :P haha. bilden följer iaf musen när man rör runt ..


MÅSTE BARA TIPSA, (Och posta detta innan det är för sent ).. kl 20.00 på kanal 2 så är det en pjäs/teater/något liknande (inspelat tror jag) som heter All you need is love, och min fina släkting (som jag skrev om förra veckan, han som kastade runt mig som en docka.. haha.. )han spelar teater och jobbar med detta.. och det är alltså så att han kommer vara på tv ikväll.. så TITTA :) Mårten Svedberg heter han, crazy snubbe som är totalt jättemysig och snäll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0