"much more than a grammy award, thats how much you mean to me!"

meeeeeeeeeeh. Jag vill inte sova.. HAHA. och nyss hörde jag stördaste lyricsen ever..
Cause I finally found the girl of...my dreams
Much more than a Grammy award
That's how much you mean to me

Well, Tack? HAHAHAHAHA! it girl heter låten iaf... förstår ni hur painigt det är att sitta här med bara NRJ radio?.. attans bananer alltså...



ähhhh jag saknar wiktor.. skrev innan idag att det känns lätt med wiktor och det känns typ too good to be true.. det är inget komplicerat what so ever.. men insåg idag att det kanske inte är så jävla konstigt när hans vänner beskriver honom som "okomplicerad" (strax efter en del bad things, men jag tror inte det appliceras på oss xD).. HAHA och för att få igång den här delen av lyricsen som en grej.. ungefär som fest hos mange grej, så måste jag bara säga att wiktor "Much more than a grammy award, thats how much you mean to me" ;) HAHA.. förfan. Det låter ju nästan som en diss.. eller det gör det tbh.. men ja, det är ju fortfarande sant.. HAHA.. förfan... sicken idiot som skrev låten..


nääääääääääääääh usch. jag vill ut och dansa.. jag vill ut och jogga eller bara simma i en å typ.. vet inte vad som är fel med mig, men jag vill iallafall inte sova.. jag känner mig ensam.. hade ju en hund hos mig heeeeela natten igår.. så jävla awesome.. jag vaknade typ 25ggr (hälften mardrömmar och hälften för att hunden puffade runt) och varje gång låg hon där jämte mig och var bara söt och fin och underbar.. Jag var så glad :') min fina meggie.. snälla dö inte snart, jag vill inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0