Nuuuuuu så :)

hihi, förlåt att jag fortfarande inte skrivit om min fina helg.. hoppas pjäsen är bra nu bara :) Längtar tills jag får se den på tvn iaf..
I fredags kl 13.50 åkte jag hit till jönköping, var framme 15.30 och blev upphämtad av världens bästa pappa :)
jag såg ut som ett jävla freak. kan inte förklara så man förstår ens tror jag..haha. men jag kan försöka.. jag har två stooora sportbags.. En är typ halva min längd när den står på sidan.. och denna hade jag packad helt med kläder, och uppe på ryggen (satte varje "handtag" runt axlarna istället..) och den andra, svarta bagen, är väl iaf som min överkropp, den hängde jag på axeln som man gör med en sportbag i vanliga fall. men eftersom jag hade en bag (blå) på ryggen så hängde min svarta bag lite framåt och inte riktigt på sidan som det gör i vanliga fall.. så sen efter jag hade fått på båda bagsen så hade jag en ryggsäck också, som jag la på den svarta bagen och höll med händerna (som över en stor gravidmage) hahaha.. och jaaaa.. så vandrade jag runt hela fredagsförmiddagen.. jag åkte till sjukhuset så för att gå på sjukgymnastik och även ta blodprov ..sen vidare till resecentrum för att ta swebusbussen hit..



Pappa och jag åkte hem till honom och chillade lite, drack cocacola och pratade om massor med olika roliga saker :) det var awesome.. sen vid 5 slutade  boris och vi skulle ses då, men det blev lite senare.. typ vid sex tror jag.. och så hängde jag där tills klockan 20.. Hos boris så typ chillade vi lite, pratade, gick till willys och kollade på lite grejer och köpte pizza (mest för jag skulle få kebabsås xD men käkade inte mkt pizza för jag skulle ut och äta middag senare).. Vid 20 så hämtade pappa mig och vi begav oss till stan för att ta ut pengar och sen käka på restaurang som vi bestämde i förra veckan :).. Pappa ville äta med mig, hasse och klas så vi hade beställt bord på jensens bofhouse.. det var jättemysigt och verkligen supertrevligt.. Vi babblade om allt.. djur, skolan, boenden, hur allting med vänner osv går, pojkvänner/flickvänner, jobb, programmering av spel, mat, kött, aah.. u name it.. vi snacka om det mesta.. och så tyvärr vann vi inte på de tre trisslotterna jag köpte på dagen.. attans ;P..

Efter middagen så var klockan halv elva.. Det fanns heliumballonger utanför restaurangen och när vi gick ut så var det bara en ballong kvar, vi snattade den och spelade in en video med oss där vi hade dragit i oss lite helium så det lät så jävla kul.. hahaha I just love it! Självklart ska ni få se klippet i bloggen :) man ser inte så mycket men det roliga är ju att höra.. hahah! underbaaart! :)

Sen kom jag och pappa hem till honom igen (hasse sover hos leena, klas där han bor) så var klockan runt 23 och då började vi titta på en 6h lång film (the stand :)) men vi orkade såklart inte hela .. han la sig en timma innan mig men jag tittade nog bara totalt 1,5h..

BILD BORDE VARA HÄR; MEN NÄTET ÄR SÅ JÄVLA SEGT HÄR, Så jag PALLAR INTE. De bilderna som är uppe tog fan 25min att ladda upp. fuck this. ^^


I morse vaknade jag runt halv 9 och tittade vidare på filmen (BTW. Ungefär här kom jossan, boris, sabina och manfred.. så .. därför blev det inte publicerat i tid =/)
och sen kom pappa hem (var ute med hundarna och åkte sen iväg för att handla) med frukostfrallor (ostfrallor som jag älskar :D), te och sånt där.. mysigt! :D
Sen efter någon timme så kom hasse dit och visade sin nya hundvalp :) omfg vad söt den var! Lily heter den och är 12 veckor gammal.. Får visa bilder så fort jag kan :) är ju inte hemma nu som sagt men jävlar vad söt den vaaar! :D

Sen satt vi bara och chillade i flera timmar med hundarna tills klockan var 15.30 och vi skulle bege oss mot ÖB för att hitta gummistövlar till mig men jag hittade inga.. så vi åkte vidare till mamma (hon skulle bjuda på middag :)) och så käkade vi.. sen satt vi och chillade ett litet tag, senblev jag ensam här (och börajde blogga .. xD) eftersom alla åkte och mamma somnade..och väntade på att boris och jossan m.fl skulle rulla in...

Sen kom dom och vi glodde typ på tv, babblade osv.. men sen drog boris,sabina och manfred rätt snabbt eftersom dom skulle vidare till en fest, så har jag och jossan suttit här och babblat och babblat ochbabblat.. :) även glott lite på tv.. ätit mycket choklad.. is nice! snart sticker väl jossan och så ska jag väl nana.. :)



just det! About det där hundägandet! Hunden heter Donna, är 6år gammal och jag har för mig att det var någon pappilonblandning.. men det är wiktors farsas hund, men de ska flytta utomlands..så wiktor ville ha hand om henne och så frågade han även om jag ville ha hand om henne och såklart ville jag det.. Hon kommer bo hos mig och min inneboende om två veckor.. Jag längtar :) Hon är så mysig och gullig och mmmh! glad liten söt kelig hund.. har ingen bättre bild, men det spelar ingen roll för jag vill ha henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0