Skogsvandring!

Höhöh.. Nu sitter jag här i mina nya gummistövlar som jag köpte igår.. Det är tungt :|! Leona kommer och hämtar upp mig vid 08.30 här utanför med bil.. Vandra i skogen i 8 timmar känns väl sådär kan jag ju säga.. vädret idag skulle dock bli fint så det hoppas jag på :) öh... borde äta och borsta tänderna osv.. men jag känner inte för att äta .. blörgh.. sen hittar jag inte min hårborste! har vart utan den i snart en vecka and im going fucking bananas! ..vart fan är den?!.. =(


Random bild från mobilen. Förra veckan skulle jag steka blodpudding. Det här var resultatet. Seriöst vad kasst..

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. jag är rätt trött fyi..och i skogen så tror jag att vi ska leta svampar och lavar denna gången..första biologi-saken med skolan.. nice.. ne usch. smakar illa i munnen så jag ska nog gå och borsta tänderna nu.. ha en fin daaaaag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0