Wiktors bloggkapning!

Nu kanske det här inte är alls okej, men jag måste bara rätta milla i hennes inlägg om kållerado. Vi åkte den när vi var på liseberg sist. Den enda stackars individen som inte var med i vår grupp, fick allt vatten på sig. Det var som om allt vatten som vanligtvis delas upp under åkturen plaskade ner på den stackars pojken.

Milla (att jag tyckte det var askul är självklart) tyckte givetvis att det här var askul, hon tyckte även det var kul att ge mig en örfil för att jag skrattade åt den lilla ungen. Jag tror iaf att det var för att jag skrattade åt ungen... kan mycket väl varit för något annat, men vi kör på den ursäkten tills hon kan rätta mig. >: )

Juste, så var det den obligatoriska bilden som ska motivera mitt inlägg... Ni får en omgjord klassisk målning med lite nördhumor:


Om det nu skulle vara så att ni har bristande historiekunskap eller heroes of newerth kunskap, så får ni helt enkelt njuta av bilden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0