Blogevent i jönköping & Diablo 3

men fucking irriterande. skulle publicerats igår kl 21 typ -.-

Eh.. Jönköping ska försöka ge sig på en storstadsgrej.. Ett stort blogevent. De 50 största bloggarna i jönköping är inbjudna som VIP.. Jag känner till 3 stora bloggare i jkpg, varav 2 som jag bara har läst på en gång och den tredje kollat ibland för fotografiinspiration. Den tredje verkar ödmjuk och bra, oc hon är ju den största i jkpg. Men resten verkar precis som alla andra, vilket är lite surt..
Anyway, det är mitt under tenta pluggs veckan.. så kanske går, vi får se. Känns väl rätt trist egentligen, men om jag ändå är hemma och behöver ett break från högskolestudierna så..
Ja just ja, haha självklart är jag inte inbjuden som VIP utan som en av de 350 "vanlig bloggare i jkpg området" liksom.. Och jag bor inte ens kvar där. yeye ;D blir nog fint om jag går dit, men jag tror som vanligt att jag bangar. Sista OSA dagen är iaf 10 maj..

Nu ska jag fortsätta läsa. I helgen blir det nämligen bara plugg, och OFC!!!!!! diablo 3 beta test :D kul! kommer nog iofs bara titta, men ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0