bussresa...

Meeeeeeh :(
jag sitter på swebusen med wiktor som ska ta oss till jkpg, sen drar vi direkt till mina söta sysslingar! Wiih! Jag vill dit nu. Men den som väntar på nått gott...

har inga bilder nu ofc eftersom jag bloggar från telefonen..

jag har haft en bra påsk men har inte fått ens en liten smak av påsken på tungan.. Har bara ätit lamm här I helsingborg.. Men yum vad gott det var ändå :)


I tisdags var jag hos min läkare och jäääävlar vilken tid det tog! Haha, ah.. de Tog typ 120st ultraljudsbilder varav några var I 3D. Tog även blodprov men som vaaaaanligt så går det ju inte sticka mig vanligt som alla Andra.. De testade 3ggr innan de (sjuksköterskorna) sa att jag skulle gå till labbet där biomedicinska analytikerna var.. Meningen var att jag skulle bli stucken mer I armarna just för kaliumprov iiiiinte får tas I fingrarna, men när jag kom upp till labbet så tyckte biomedicinaren synd om mig ^^
så hon sa "nehedu det här går inte, jag tänker inte försöka ens, du ser ju redan ut som en nåldyna stackare"
så ett snabbt, högljudt stick I fingret sen var det klart..

det är så synd. Sköterskorna vill ju inte faila och det spelar ingenroll om jag förklarar att just hon/han inte är den första som misslyckats med mig.. Så istället sitter de där I 4min och letar en bra ådra, sticker, ser att det inte går och börjar justera nålen som redan är inne.. Gross xD och se inser de att det veeerkligen inte går. Då testar dom en till gång någon annan stans, stackarnA..

Anyway! Sen när vi (wiktor hängde med till doktorn, han Ville Se hur det var) kom hem så packade vi osv sen hämtade klas oss :) och nu ska jag inte skriva mer. För berättar jag om vad som hände tis,ons,tors,fre och lör så kommer det bli en feeeeet jävla wall of text så istället skriver jag sen ,då jag kan ha några fina bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0