Katastrof.

eller skandal? . Jag kör som tidningarna och överdriver lite. Typ kl. 08.56 fick jag migrän. Kul. MEN det påminde mig dock om en positiv sak. Jag har inte haft det på flera veckor! Sen sista tentan. Nice.

Men ah. så det blev ingen träning. Jag somnade i sängen vid 9 till 11, då mådde jag bra, sen gick jag upp och började tvätta. La precis i första maskinerna.. Vi bestämde oss även för att baka bullar idag :) KUL! och YUMMIEEE! det där kletet (vaniljen speciellt.. brukar göra både vanilj och kanelbullar) som man kletar på degen som ger hela smaken, den brukar jag sitta och äta rakt av . Heeh. Men jaja ;D blir nog Awesomebullar!

Nu tänker jag skriva upp en inköpslista till wiktor som är ute med vovven. sen ska han handla, jag fixa med tvätten och sen ska vi städa och göra bullar :D.. har tvättid till 16 så jag får rappa på, så jävla mycket tvätt som vi har..



från när jag och mamma gjorde bullar sist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0