Klar med läxan.

och vet ni vad som gäller imorgon? ... SÅ jävla gött I tell you. Det är ledigheter enda fram tills tisdagen. jag längtar! Det är mina sista lediga dagar på ungefär fem veckor framöver..  och jag behöver verkligen lite extra långt ledigt..
Även om jag ska tvätta på tisdagen och läsa liiiite under helgen så är det liksom inget extremdag fullpackad med plugg. känns jävligt bra. men efter första maj, ja då jävlar är det dags att ta i med hårdhandskarna. Jag ska sova kl 22 varje dag och se till att jag verkligen är utvilad, annars blir dagarna precis som denna har vart. Seg, jobbig, sen tror man att man kan bota det med att sova lite, så går man upp efter en timmes sömn, lika trött, men mer irriterad.. Usch!


19.30 ska jag börja städa köket här. Det är någonting jag och wiktor gör varje kväll (vanligtvis kl 21, men vi tänkte duscha och se på serier ikväll så vi tar köket tidigare än vanligt).. känns osm en jävligt bra regel. Fixa iordning köket innan man lägger sig så man alltid har ett städat kök på morgonen .. Riktigt riktigt nice äre!


Vet ni vad som händer i helgen också? Lite mer bloggning :) Känns gööööttttt



Skrev innan om min släktning som hade dop, så började jag leta efter bilder.. Hittade inte en jävla bild förutom på presenterna vi köpte.. jäkla konstigt och inte vanligt för att vara mig.. jaja.. ibland är man bara helt inne i annat.. Tror min fokus var mest lagd på min favoritkusins nya tjej (och första tjej för den delen ! :D) och kolla hur hon var, vad hon hade för tankar och sådär.. verkade som en fin tjej till min fina Lina och jag hoppas att dom är lyckliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0