Nya bilder! :D

IIIWH! jag glömmer ju alltid att kolla min telefon, går bara in på hdisken hela tiden och tar av mina gamla gamla bilder, men nu när jag kollade min telefon så hittade jag lite roligare bilder :D och då har jag inte ens överfört bilder på jävligt länge, så jag har ännu fler fina och roliga i telefonen haha.. awesommmmmme!
Varsågoda! :D En blogg blir alltid roligare med bilder!



Jag kommer inte ihåg om det var Klas eller Wiktor som sa till mig att göra sådär, så ville jag se hur jag såg ut. Såhär är en Camilla med musche! hahaha :D undra om wiktor skulle vilja kyssa det där ? ;)


SPEGHETTAH NOODLE!!! :D mamma hittade en rolig spaghetti i sitt paket, så jag tog den. HAHA. jag tänker bara på hyperboleandahalf's blogg.. http://hyperboleandahalf.blogspot.se/2010/02/spaghatta-nadle.html

seeeen så på påsklovet så var jag såklart även hos pappa, där blev det asgoda våfflor :D YUM!



Det var lite av mitt påsklov i bilder helt enkelt ;D

Hittade även den här obehagliga bilden från att jag vaknade mitt i natten .. helt urgh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0