Påskledighet, how awesome!

aaaaalrighty then! :D Jag pluggar idag, men snart ska jag göra middag ihop med wiktor. :)
Mamma kommer över efter jobbet och sådär.. vi är kvar i jkpg föresten.. och JÄVLAR vad awesomeiga dagar jag har haft. doooock. är jag glömsk. Eh. hehe. men jag har haft min kusin här i några dagar, så hon kan nog refresha mitt minne iallafall om vad som hände måndags till torsdag.

På söndag åker vi hem strax efter middagstid och innan det har jag en heeeel massa plugg att göra, vilket gör bloggandet lite enklare för mig ;) .. då vet jag ju att fre, lör, sön hände inte så mycket förutom att plugga..



arghh alltså seriöst. Sitter på wiktors dator för den har dummat sig ett tag, så han använder den inte. men seriöst? kan itne ens ladda upp en bild. omg. älsklingen, som vi så fint kallar datorn, håller nog på att ge upp ;(

önskar iallafall alla människor glada tankar och tänk på att ta vara på dagarna :) .. En påminnelse bara.. Man ska försöka leva dagarna och ha så många "happy days" som möjligt. Gör det bästa av dem, tänk positivt och slösa kärlek på de du älskar!
Läste förövrigt en bra quote härom dagen..
"Do not regret growin older.
It is a privilege denied to many"
Unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0