Snaaaaart klar för dagen :)

Alltså. Jag har problem med det där med att skriva en bra hälsningsfras i bloggen. skrev just "hejsan alla fina" sen insåg jag att inte alla kanske är fina? då adderade jag "och fula" till meningen. vilket bara förstörde hela min approach. Jag vill ju vara peppande och glad wtf? ahhaha.. jaja. SÅ istället skriver jag ingen hälsningsfras som är speciell utan istället ett vanligt
Tjabba!

vilket direkt får mig att återkoppla till Nicke & Ninnas (hette dom så?) låt "tjabba, tjena, hallå, vi säger så!" och koff-tre(3) som alltid sjöng den..Så då får det bli en snabb bild på den snygga filuren innan jag återgår till vad jag egentligen tänkte berätta om..


Från år 8.. alltså.. 2007 tog jag studenten, så..5 år innan det?.. 2002? nej. 2003 blir det. Ja!
Så, bild från 2003. Waow. Jag är uppdaterad. HAHA.


Det jag tänkte skriva om var att jag är snart klar med min andra labb som BTW TAR EN FUCKING EVIGHET. Har skrivit 6sidor nu . Eller, wiktor skrev faktiskt en. så jag själv skrev bara fem, meeen totalt i labben är det 6sidor just nu.. Plus att jag ska ha in ett blad med ett kromatogram också. men jaja.



Printscreen nånstans i mitten av rapporten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0