Vetenskap.

Sitter och pluggar vetenskap. seriöst, vilket jävlaskitämne. Jätteviktigt såklart, på det viset att man inte kanske ska gå på allt som sägs och faktiskt ha en vettig grund på saker man lär sig.. Så man inte är kvar i medeltida sätt att se saker och ting på.. meeeen. Nu ska vi lära oss att tänka kritiskt. Jag vet redan hur man gör, rent praktiskt. men vi ska istället kunna alla "regler och grundtankar" hos olika sätt att se saker på.. uuuuuuuuuuuuuuuuuurk! Sååååå istället för det så tänker jag berätta om något liiite roligare.

Köket här hemma ser perfekt ut. Så jävla underbart. vi spenderade 5h till att städa hela köket igår. Alla lådor rensades, torkades ut, allt diskades och vi placerade saker på sin plats, torkade bord och hyllor  och spis och allt annat. Is awesome.



Det börjar bli vår .. jag saknar jönköping.. Om fem eller fyra veckor har jag ingen mer skola. 2 veckor kvar såklart, tills lovet, men under dom två veckorna har jag bara självstudier.. så skönt.
På onsdag har vi ett seminarium och torsdag ett prov.. sugerrrrrrrr. så jag ska plugga strax. sen duscha med..

Nu får ni en till vårig bild från jönköping innan jag går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0