En dag full med fix! :)

Hejhå!
Igår hämtade vi upp vår fransman som ska bo här i ett halvår, han är jättetrevlig :)
Vi hjälpte även hans vän med att hitta rätt ställe och hon var lika trevlig hon.

Idag har jag löst massa småsaker som jag behövde ta tag i såsmåningom (stavas det ens så? ..lols) som t.ex. rensa bland massa papper, fixa tvätten, skriva in massa saker i kalendern, skolgrejer och organisera så vi kommer iväg till mammas 50årsfirande allihop. Sen har jag även beställt hem lite studielitteratur, hjälpt till med maten och sånt där..

Igår tittade jag, wiktor och Loïc på Amelie från montmartre, den är underbar!
 
 
Ska fortsätta lite här med att beställa biljett till MSIkonsert och ev Henrik Fexeus show och därefter jobbigheter som att fixa min telefon, rensa mailen, göra labbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0