Första skolveckan alla redan..

... herregud vad fort tiden går!
Jag har haft en hel del bra saker i skolan dock men idag var det tyvärr riktigt tråkigt..
Helgen ska jag spendera med att
.. eh lawl. Skrev detta runt 16 för att jag tänkte att "jag börjar med ett blogginlägg och går sen vidare till allt viktigt" men sen kollade jag nordea, sen csn, sen mailen, började gå igenom alla mina foton till botaniken(tog enooorm tid..) och sortera dem, kolla igenom all information som finns på universitetet hemsida osv osv.. Lagade även mat ihop med wiktor nån stans däremellan och nu ska jag ut med lilla donna :)
Ska upp 07 imorgon för att inte fucka upp sovtiderna heh. så sov så gott nu alla söta och osöta!
 
 
"Små" söta kattdjur hos min kusin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0