Hemligt projekt

Tycker videon från förra inlägget är mycket tänkvärt, dessutom med finess och finurlighet. I like it!

Hur som helst :) Jag har massa att skriva om och jag är SÅ pepp på att göra det! Wie!
Jag måste egentligen packa tills imorgon då jag beger mig till stockholm för att träffa min fina kusin. 
Vad har man btw på sig på krogen i stockholm? Nu menar jag inte som att det vore fancy shit och speciellt, utan menar mer.. vad FAN SKA JAG HA PÅ MIG?!, precis som vanligt . MC vet vad jag snackar om iallafall, dont you ? ;(

Har btw införskaffat mig massa nytt under sommaren ;/.. haah. heeh... fan. HAHAHA.
Ska fotografera sen:) Har ärvt en typ resväska full med kläder, dessutom var jag på gekås igår och handlade massa.
 
 
Bild på mina fina röda heels som min mor och kusin hittade på affären Belle i stockholm. Storlek 35 också! :D Perfekt!
Kostde 199kr.
 
Mitt hemliga projekt ihop med familjen (exkluderat mamma) är att vi köpte en villavagn (Som husvagn fast större).. eller vi köpte inte. Pappa köpte hahaha! Och sen renoverade vi skiten ur den för att ta mamma dit på semester (hade såklart hoppats på bra väder) som en 50årspresent. Jag kommer självklart berätta mer ingående om detta, men det blir i ett annat blogginlägg, så blir det inte så mycket text i ett och samma inlägg.. Sånna inlägg med mycket text vill jag bara ha när det är något mycket tänkvärt eller känslosamt som jag skriver om ;)

Så.. Börjar nog med bröllopet som ett inlägg först, så blir det iallafall i tidsordning ;D
 
 
(btw, kan ta ett tag för att fixa mer inlägg eftersom jag måste maila bilderna till mig själv via telefonen, ett foto i taget. lol)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0