Hundpromenad

Om ca 10 mins ska jag dra ut med hundarna för en promenad, sen ska jag spela poker ikväll också, men såklart får jag inte glömma att sova.. ska upp 06.45 för bussen till stationen går 07.23 men tänkte bara att jag skulle hinna med lite mer bloggning! Det är ju så kul :)

Kan ju bara visa tre snabba bilder från midsommar :) haha.. jag testade tequila för första gången.. det var inte så illa, för all smaken försvann ju efter citronen, wich was goooodie!

 
för att vara äkta tequilakille så satte jag på solbrillor och den lilla tequilahatten ;D fint! men sen insåg vi att våran hund Meg borde ju verkligen ha hatten! hahaha.. underbart!

Såååå.. vi fixade det ;D 
Och numera kallar jag henne Megxican pga Mexicohatten ;D
 
 
älskar bilden förövrigt :)
Efter det dock så insåg vi att det finns annat som passar bättre i hatten, typ den andra hundens leksak ;D
 
detta blev rätt bra timing med att gå ut med hundarna, så beey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0