Mysdag!

Helluu! Här sitter jag uppe, vart vaken i 40 mins nu..Sitter och hoppas på att detta ska bli en rejäl mysdag med viktigheter och mysigheter ;)

Jag och wiktor planerar att ta en skogspromenad och även se Batman på bion och kanske göra lite pannkakor :)
Dessutom fixa iordning lite med tvätten och diska.. Så jag hoppas på bra väder (och inte som de senaste tre dagarna, har verkligen SJUKT MYCKET JÄVLA ÖSREGNAT(!!!) och jag skämtar inte. HELT jävla galet . Aldrig sett så mycket regn typ..Ursäkta min uttrycksfullhet haha. men seriously, damn!)  och att bion inte går allt för sent, för jag måste ju fortfarande sova i tid ^^
Bara för det kollade jag bion. Haha! Den går 18.00 så det blir perfekt eftersom filmen är 2h 45mins.
 
 
(den här bilden sparade jag endast till wiktor, haha! jag älskar den, den är så söt! och så mig ^.^)


Vill ni veta en bra sak?! :D Jag har äääääntligen fört över allting från mobilen (filmer, bilder osv) till datorn, vilket innebär 2 saker. 1: Jag kan byta min jävla telefon snart äntligen.. så slipper jag skärmen med skärvor haha..
Sen.. numero dos som är betydligt mer important here är att jag kan blogga om hela min sommar! :D
Oftast har jag inte velat blogga eftersom jag inte kunde lägga till bilder .. men nu så! :D

och trust me, jag har en heel del att blogga om. Sitter en lapp jämte datorn som jag skrev under lovet med saker som hänt som jag ska skriva om.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0