Så mycket fix och don!

haha hey! Jag har massa att göra. Har precis ringt runt till alla företag där jag har räkningar eftersom jag är säker på att jag inte får mina pengar från csn tills förfallodagen (imorgon) så jag ringde och sa att jag betalar asap men att de inte behöver skicka någon påminnelse. Fint!
 
Kollade nyss igenom mailen och rensade där.. Sen kollade jag mitt konto för att se ifall pengarna mot förmodan hade kommit in.. Det hade de inte, dessutom hade det dragits på autogiro från comhem så nu hade jag bara 100kr kvar haha! men det löser sig med wiktors pengar som han håller på att föra över till vårt gemensamma nu, så drar jag comhempengarna från det gemensamma in till mitt istället, så har jag råd med mitt läkarbesök på tisdag samt blodprov på onsdagen ;D
jag har fått brev från posten med som jag ska hämta idag tänkte jag :)
Har dessutom läxor att göra idag och tänkte även göra lite labbrapporter samt läsa i botanikboken.. så rätt seg och tråkig dag, men full med nytta! ^^
 
 
 
Förresten ! :D Ni som gillar tryffel.. Så ser tryffel ut i 4000x förstoring ;) Fyfan haha tur jag inte äter sånt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0