Första underkända tentan?

Kan ha satt min första underkända tenta idag.. Haha.. det beror verkligen helt på om jag har tur eller inte.. och vart gränsen för godkänt går..
Har fått IG på ett enda prov förut, men klarade ändå kursen.. det var i franska. När jag läste det i gymnasiet.. hahah.. fyyyyfan vad svårt jag tyckte att det var...

Hursomhelst.. Imorgon blir det att åka till jönköping och börja plugga till nästa tenta som är nästa fredag.. Idag ska jag rätta en labb, en annan grej i en annan kurs som är fucking värdelös, rätta problemlösningar och packa m.m. inför imorgon...Tog precis blodprov och handlade mat med wiktor..
 
Bilder från 2002 typ?



 


Imorgon händer också en annan sak som jag är väääääääääääääääääldigt väldigt glad över. Jag får träffa min allra bästa vän. underbart.
Måste btw duscha ikväll med.. och diska. Herregud hahah nu blir jag stressad, får skriva sen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0