Stress!

Kom just hem från skolan, fixade lite med en grupplabb som gick bra.. förövrigt så känner jag enorm stress över tentan på fredag.. Jag har 6 djurstammar till att lära mig (plus de 4 jag kan rätt bra, fast jag borde lära mig fullt ut..) och sen måste jag göra en exempeltenta innan torsdagskvällen.. På fredag kl 08 är tentan. Innan söndag måste jag även rätta en reflekterande sammanfattning till en annan kurs samt fixa till min självvärderingsrapport (verkar som att den inte skickades av någon konstig anledning) ooooch fixa en egen liten labb på fysiologiska principer..
Dessutom ska vi fixa en grupprapport till fysiologiska principer innan söndag.. så.. som sagt. massvis att göra! men först fokuserar jag på zoomorfologin :)

På måndag nästa vecka ska jag dessutom vara hos tandläkaren i jönköping för att dom ska fixa mina tänder utan att jag behöver betala.. skönt.. men yeye..
och sen nästa fredag igen så är det sista tentan.. haha..
 
Nu ska jag plugga som fan, ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0