Fullt ös, medvetslös!

HELLUUUUU EVERYBODY!
Jag har just gjort klart allt viktigt för idag (förutom sista rundan med hundarna och ta min kvällsmedicin ;)) och lutar mig tillbaka i stolen och njuter av thåströms nya album Beväpna dig med vingar.

Skönt......! så jävla gött.

Imorgon har jag sjukgympa kl 11. Sen vid 13 är det föreläsning till 15 och därefter har jag tvättid 16->22 .. så inte så mycket roligt den dagen icke^^..
Hade egentligen en tid med hundarna till veterinären idag (MEg & Ebba..) Men den beställde wiktor utan att veta att jag inte hade tid.. så han får avbeställa den.. idag var vår söta lilla donna hos veterinären.. hon har vart helt seg och dåsig sen dess..stackars stackars sötfis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0