I have a working man!

MIWH!! min pojkvän fick anställning idag :) Försäljningsjobb och så köpte jag ett nintendo 64 till honom idag.. heh. ja. jag skämmer bort honom =( .. men cmon! han har fixat jobb förfan :D

Jag sitter (egentligen.. och vad min pojkvän tror.. heh...) och pluggar.. det går jättebra och är faktiskt rätt intressant. men jag var tvungen att skriva en liten update här.

Imon ska jag till läkaren. scary shit. jag ska put my heart out.. och inte så dom ska cutta det. men jag ska verkligen ta mig tid att berätta exakt hur jag mår och känner mig. sen så ska donna till veterinären imon! :o woot woot! hon har fått nos-kvalster.. hahaha <3 cute!

OCH i helgen!!!!!! DÅ ÅKER JAG TILL FINASTE FILUREN I HELA VÄRLDEN!!!!!!!!!!! min fina kirsty. allra bästa, mest lojala, fina och generösa flicka :******







AAAH! kunde laddat upp hundra bilder med henne på. men det får räcka. jag måste ju trots allt plugga klart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0