This is how it all works.

När jag blir deppig, så skriver jag mindre.
Förra veckan efter sjukhusbesöket blev jag deppig.
Men det är inget att direkt prata om.. fick träffa min nya läkare, was nice.. sen var det lite dåliga nyheter all the way through typ..
Meeeen. Något som faktiskt ÄR en sak att berätta är om helgen i halmstad & jkpg, om igår när jag hade fyra inlämningsuppgifter, om att min pappa (stackars stackars pappa!) trodde att jag var gravid för en skämtbild på facebook.. Och att min pojkvän är jättesöt som köpte blommor och choklad och fika på valentines.. DET är något att prata om :D

Och eftersom jag inte börjar förens kl 13 idag så tänkte jag hinna med lite sånt!
Jag har precis vart ute med alla hundar.. Nu är det tre stycken här hemma :D ..Ja, eh... Meg & ebba är här, jag ska ta hand om dom medan pappa är i tyskland, men we will get back to that.

I tisdags förra veckan var det sjukhusbesök.. Jag struntade i skolan efteråt.Vilket jag ångrar nu -.-

Sen på tisdagen var det en lugn skoldag, 4h.. sen skrev jag lite på ett arbete..
Torsdagen var lång och seg och jag var fortfarande på kasst humör .. Jag gick 08->15 i skolan, hemma så köpte jag biljett och packade resväskan

Fredagen var... rätt jävla blööööö i början. Kl 7.30 skulle några dudes vara här och fixa vårat golv. De kom vid 08. så segt. sen hade jag sjukgympa kl 11 men den hann jag inte till för gubben tog sån tid på sig.. därefter var det att ta 4 st blodprov vid 13 och då missade jag skolan vid 13.. -.- och sen åkte jag hem, tog mina saker och fixade lite..
Då ringde wiktor och sa att han slutade tidigt!

LYCKA! tänkte jag.. och fortsatte packa lite.. Han kom hem innan jag behövde åka till stationen :) Bussen gick 16.50 mot halmstad.. Min fina pojke hängde med mig till stationen och lämnade av mig :)..cute!

Seeen. var det den outhärdliga jävla bussresan. Var framme 21.05 i halmstad. vanligtvis brukar jag kunna sova. men nej. BAH! kändes som det tog evigheter...Men sen var jag äntligen framme! :D



halmstad! woho!
Dock var inte kirsty där för att möta mig. HAHA.. Jag som är livrädd att åka buss och sånt själv.. Men ah. Hon guidade mig så jag gick rätt från swebusterminalen till stadsbussarna, tog väl kanske 15 mins.. Sen tog jag rätt buss också (Y).. det var 10,30 eller 50 jag kunde ta.. och en söt tant väntade på 10an så hon hjälpte mig..

Framme rätt sent hos min fina vän men nice var det! Vi satt uppe rätt länge.. typ 03 eller så.. och kollade på film.. innan det babblade vi, jag fick mat osv.. men en sak som är JÄVLIGT coolt med deras hus..
Det är typ som ett duplex.. Fast med sex våningar.. haha!
Ascooolt!
Man kommer in i hallen som är rätt kvadratisk, liiite mer lång.. så en rätt snygg hyfsad rektangel. Sen finns det en liten trappa upp, där är det två rum, sen en trappa upp till, där är köket. Ytterligare en trappa upp så är vardagsrummet ! skitsnyggt är det :D
Och om man går en trappa ner från hallen så är det ett stort sovrum och sen är det en trappa ner igen, där är typ källare/tvättstuga osv.. haha.. var iaf ascoolt tyckte jag..



Såklart inte såhär style-igt men still, så ni fattar vad jag menar.. haha.. men flera våningar. .awesome!

just ja.. när jag kom in där så stod kirstys syster ochtittade nonschalant på sin telefon, sen när hon sneglade och skulle se vem kirsty hade med sig så såg hon att det var jag, HAHAH fan vad hon reagerade gulligt och kul.. hon var rätt full men still! hon bara "CHAMILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! OMEN HALLÅ HEJ!!! vad gör du hääääär?! VAD KUL ATT SE DIIIIIG!!!" hahahahah.. awesome ;D 

öhm.. ja.. På lördagen vaknade vi rätt tidigt ändå.. vi slöade oss till runt kl 14 då vi drog in till stan.. där handlade vi lite småskit :D godis, några billiga plagg och sen käkade vi på ett kina hak.. riktigt fin restaurang och mmmmmmmmumsig mat! :D sen stack vi hem runt 18 tror jag.. väl hemma så chillade vi, lamade oss och garvade as usual.. Hennes syrra skulle ut igen, och vi med .. men jassa stack lite tidigare.. och vid 21 satt vi och babblade alla tre...
Hmm.. minns inte riktigt när fan jag och kirsty begav oss ut.. tror klockan var 23.02 när bussen gick.. då åkte vi till hennes vän therese... och då fickjag träffa maggie också som kirsty har pratat mycket om :D var nice..

Sen satt vi väl hos therese kanske max en timme tills vi begav oss till BoB (Biljard & Bowling) hette placet.. Sen lolade vi runt där tills det stängde vid 03.. då var jag jääääävligt trött .. ^^ Och full.. hade supit lite hos kirsty först (okej. enligt mig rätt mycket, jag var iaf rätt packad).. sen satt vi hos maggie, där drack jagbara en cider.. sen på krogen blev det 3 drinkar tror jag.. så. det var tillräckligt..
Spelade även black jack (21..)men jag var den enda som inte vann av oss som spelade. hahah . fuck. brukar alltid vara bra på kort =( men ah..


På söndagen skulle vi upp 06 för min buss gick 08. hur tror ni det gick? inte alls.
Hade satt två alarm. ett för mig vid06 och ett till kirsty vid 6.45 för hon ville upp senare.
Mobilen var på ljudlös.
Vi vaknade 7.50. Waow. fuck alltså. hahahahha.. SÅ JÄVLA typiskt. händer fan alltid när jag är med kirsty att jag missar något xD

Aaanyway. tog bussen vid typ 11 istället så var jag i jönköping vid 14.30 något.. Bytte buss i gbg..

och min söndag hos pappa och mamma berättar jag om sen :) Nu ska jag städa i köket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0