VADDÅ tre dagar sen ?!?!?!

fuck ALLTSÅÅÅ!!!.. Hela veckan har jag gått 08-17 förutom igår.. då gick jag 08-12.. sen kom jag hem och begav mig rätt fort iväg till simhallen med wiktor.. vi hade bestämt att vi skulleträna på fredagen nämligen.. so we did.

Jävlar vad jobbigt. och jag var rädd hela tiden.. jag är ju som sagt rädd för vatten. men ja.. anyway.. därför bloggade jag inte igår när jag ändå hade "tid".. eftersom jag inte gick i skolan så länge..

Såå.. dagen igår blev mer like... vakna 06, skola, hem och sen simma och sen vid halv 6 kom vi hem typ(handlade på vägen hem också).. sen typ.. somnade jag. haha. jag var aaaaaaaaaaaaaaaaaastrött.. så vid halv 8 så låg jag i sängen och iprincip sov.. vaknade nu idag vid 10 sen har vi städat hemma:) och just nu lagar jag lasange.... ikväll blir det städning och plugg, likadant imon :) Hoppas dock att jag kan visa er en video sen.. ska sitta ett tag vid datorn och kolla mailen, fixa tvkanaler och lite annat sen, så då kanske jag slänger upp den ;D

beey for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0