I HAS TEH INTERNETZ!

HEHEHEHEHEH!!! jag har äääntligen fått modemet (okej, fick det i lördags :$) men i lördags flyttade wiktor in. Samt att jag hade gäster.. boris sabina och torbjörn var här. UNDERBAR dag btw. men jag hinner inte berätta för jag har asmycket plugg =(.. Och (!!!!) i söndags tvättade jag halva dagen. fyfan. heh. resten av dagen städade vi.. För i måndags, igår alltså. skulle det vara perfekt imo. för då kom besiktningsmannen. sen gick jag i skolan till 17.. blö! SÅ MYCKET ATT GÖRA :| Imon går jag också 8->17 men innan det måste jag såklart göra klart min läxa. så.. Det får bli det..

Har det btw väldigt bra ihop med wiktor just nu. även om jag tjatar och stressar osv.. och det är mycket att göra hela tiden. men jag är bäst sååååatteee, jag klarar det :D ihop med wiktor iaf. fast utan honom vore det inte så mycket att göra heller.. om man tänker på flytten and all.. men äh :D lovely!

BTW SÅ ÄR den här bilden så jävla cool och intressant!
Igår när jag gick till 17 så hade vi labb. Jag fotade in i mikroskåpet.. Detta är daniels blod.. ascoolt!
Anledningen till de olika färgerna är att den ena sidan är "som den ska" så man kan undersöka den (alltså färgad.. i lila toner. men ser ut som silver/lila/svart, skitsnyggt!!!)
Och ja.. sen såg vi det här i mikroskåoet nör det inte var fullt uppzoomat. SNYGGT! så vi fotade. ser ut som lite space.. hehe awesome..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0