mobilblogg, igen..

Heey! Ska försöka att uppdatera miiiinst 2ggr här idag, trots att man är bildlös då.... Men anyway.. Har handlat på Ikea för 1600kr ish I förrgår, sen fyllde jag kyl,frys&skafferi med mat igår för 1900kr.. Sen handlade jag áven en morgonrock, Gardiner och stänger samt lite småskit igår för 490kr på klädjätten.. Dåå kan man ju fråga hur fan jag hade cash till det? I didn't. Får in 13000 från csn snart, så alla Ikea och mat prylar köpte mamma.. Men det från klädjätten handlade jag.. Samt en ny plånbok till mig på skokanonen. Nice!

Idag ska wiktor och mamma åka hem.. Surt, men det är ju skola imon.. Sen ska jag duscha ikväll osv.. Blörgh.. Hörs sen iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0