Oh god!

JAG HAR ÄNTLIGEN EN LEDIG MINUT ÖVER :D ååååh! har 40 min tills min buss går som tar mig till stationen, därifrån ska jag vidare till jönköping.. Det är dop på lördag.. eller eh, imon alltså.. Och seminariet som vi hade idag gick superbra! Duktig grupp! :D

Har så mycket att berätta.. tillexempelt om att vara sambos. shit alltså. har fortfarande inte ens fått iordning i något rum, men det kommer ta år att få allting bra.. vi sparar till möbler och sånt där.. men nu har vi inte ens sängen i samma rum som skrivbordet än.. för jag har vart så förbannat upptagen hela dagarna.. har gått i skolan 08 till 17 nästan hela veckan förutom idag.. och sen kommer man hem, fixar mat, pluggar.. och sen är dagen slut. varje dag vaknar jag med ett kaosartat kök. heh. kasst.


Min mor var här förrförra helgen tror jag.. kanske förra? .. neee.. förförra! Och vi handlade. mycket.. eller kom hon mitt i veckan? Jag kommer fan inte ihåg.. tror att hon kom tidigt på fredagen, hade ledigt.. men anyway här har ni en fin väska jag hittade i en butik som skulle lägga ner :D 70% rea!

Denna och nedanstående kostade 90kr var :D




Ljuset är ju lite kasst såklart.. Vi hade bara en lampa i hela lägenheten när bilderna togs :P hehe.. men sen dess har vi handlat :) Bord och stolar.. eller nej, bordet fick vi. men vi har ett iaf! :D



 och sen gardiner i köket.. samt vardagsrummet, där har vi även två matchande soffkuddar.. Nu är det bara spara till en fucking soffa som kostar skiten.. men jaja ^^ sen köpte vi lampor i hall, vardagsrum och kök :D



En closeup på köksgardinerna som jag älskar så mycket :D!

Såhär ser vardagsrumsgardinerna ut , fast jävligt mycket mindre suddigt irl, såklart.. men som sagt.. ljuset ^^





En closeup på soffkuddarna som är av samma mönster





Just nuhar vi även en stoooor mysig fin matta i hallen. Donna ääääääääälskar den! hahaha så jävla sött är det! hon gosar på den heeela tiden, äter över den och busar på den.. miwh!
Men mattan är mammas egentligen. Den köptes när hon var här men hon kunde ju inte ta den på bussen liksom..




Oh shit! nu har jag skrivit så länge så jag hinner inte mer :| dumt. bussen går om 20 min så jag måste packa ihop allting, pussa sambo och vovve hejdå..
Have a good day! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0