day off

hellu, har inte skrivit idag eftersom jag har haft en jättejobbig dag.. spenderat hela dagen med att titta på serier typ.. och hahaha, det lät ju inte jobbigt.. vad som har vart jobbigt är mitt hjärta. lilla söta hjärtat, hur mår du egentligen?

Har kännt mig alldeles svag hela dagen, haft ont i magen och kännt som krampaktiga dragningar i hjärta och skulderblad på vänster sida, dessutom har jag haft flertalet hjärtklappningar och blodtrycksfall .. mycket mer utöver det vanliga.. har haft svårt när jag andas och varje gång jag tar ett djupt andetag eller skrattar så gör det ont, sådär krampaktigt.. dessutom fler dubbelslag utöver "vanlig" mängd dubbelslag...


orkar faktiskt inte skriva mer nu tyvärr men jag måste säga att jag har en rolig kväll att skriva om och ett roligt barnkalas :) Men det får vänta tills imon då jag hoppas att jag mår bättre, annars blir det väl att åka in på akuten och sova där ....





här får ni en happybild sålänge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0