fyyyyy vad trött jag är

herregud.. så jäkla trött! vart uppe sen kl 08.. hade körlektion kl 10.40.. sen var jag hemma kl 12 igen och då dammsög jag halva huset och sen käkade jag lite.. och somnade i soffan i 30 min.. ufft.. Ska plugga, göra lite bankärenden och dessutom gå till apoteket idag.. hoppas jag hinner allt.. samt övningsköra..

ska plugga till körkortet, för skolan är ju slut nu :) I lördags hade jag sista tentan och det är den första tentan som´kännts skitnervöst för mig efteråt.. tror inte jag klarade den ärligt talat..



botanik är inte riktigt min grej tydligen.. fan vad svår tentan var... aaaanyway .. jag är i jönköping nu och det känns så jävla gott att vara hemma :) Måste ringa kirsty idag med kom jag på nu.. aja, skriver mer ikväll ) Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0