Sååå Sömnig..

uusch. Jag vill bara sova. men måste kolla lite grejer innan det, och tänkte även dra ett ordentligt inlägg här med.. så, here goes!

Dagen har bestått av mestadels Kirsty ;D Farmor kom på middag (käkade sill och potatis) och efter detså drog jag , mamma, kirsty till a6 och handlade . sen blev det mest tvtittande. fyfan alltså vad seg jag är..


Wiktor åkte just hem till linköping.. jag hängde med och släppte honom vid stationen osv men aff, jag är redan uttråkad ;( Kirsty sover, hon hade inte sovit nånting förra natten så får hoppas att hon nanar nu..





äh förhelvete! blev ju inte vettigt ändå. crapppppp. Hoppas btw att mc har det nice på mallorca :) Hon borde nog anlänt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0