Sveriges nationaldag

idag är det sveriges nationaldag, och det firar jag med att vara extra söt ;D



jag sitter just nu och fixar lite med csn och sommarkurser medan mamma lagar mumsig mat.. blir lax idag.. Yum! Inte fått äta fisk på aslänge pga att wiktor är inte direkt förtjust i det och samma med pappa.. suck xD

Vädret är inte alls kul här, det suger.. ochjag fattar ärligt talat inte varför. det är fan juni. cmon!
har btw jääävligt mycket körkortteori att läsa eftersom jag inte har övat så mycket på det, och jag måste ju fixa nytt körkorttillstånd också. katastrof. och så ska jag göra klart mina labbar i sommar tänkte jag också..

Anyway. Lördagen började med provet (som gick rätt dåligt.. jag hoppas att jag får godkänt på det..)
Sen kom jag hem, packade, städade undan lite skit så det inte skulle ruttna, sen kom hasse och klas för att hämta mig :D Så jävla gött väder var det den dagen också.. sen väl hemma så bjöd vi in mamma på mat runt kl 15 när jag var framme och så chillade vi mest.. pratade, umgicks.  Därefter blev det bio runt 18 och senare på kvällen så blev det bordsspel och då hämtade vi mamma igen :) Så mysig dag!
Filmen vi såg var Prometheus, och jag var väl inte svinimponerad men det gjorde inget för jag fick en bra dag med de flesta av mina bästa pojkar (pappa och brorsorna)




Söndagen däremot var rätt jobbig, massa övningskörning, som iochförsig var kul, men jag var grymt nervös innan.. Och så handlade vi mat på citygross också.. trevligt. men det var en gubbe som blev aslack på mig för att jag "INTE BORDE KÖRA PÅ VANLIGA VÄGAR OM MAN ÖVNINGSKÖR!!!".. gubbjävel ;( han gjorde mig inte arg, utan mer uppgiven typ.. usch. och DET FULA VAR att han inte ens visste att jag övningskörde eftersom han kom framifrån och skylten sitter där bak, han bara antog det för jag ser ung ut. Fittigt.

Ajaaa nu ska vi inte tänka på han mer! usch.
På måndagen var det iallafall dags för min körlektion och den var jag lite nervös över men det gick faktiskt riktigt bra för att inte ha kört på ca 10 månader förutom dagen innan då.. men fint gick detoch sen så gick mitten på dagen rätt fort eftersom jag städade lägenheten och käkade lite mat.. runt 17 ringde min körskolelärare och sa att jag saknade ett körtkortstillstånd. mitt hade alltså gått ut. HELVETE!!!!!!!!!!! så resten av dagen planerade jag upp hur jag fortast möjligast kunde fixa allt detta. Samma dag gjorde jag hälsodeklaration och beställde tid hos synoptikern. Dagen efter, alltså igår, tisdag.. så gick jag till optikern och skickade även brevet igår till dom. Svin bra. Nu är det bara läkarintyget som saknas.

Så dagen igår bestod helt enkelt av att åka till a6gallerian tidigt för att göra mitt synprov, köpte även skor och lite annat småskit igår.. oooch :D så fick jag träffa min fina fina mc .. kul! hann inte hänga så länge men det spelade ingen större roll för jag fick kramas och prata av mig haha..



sen på eftermiddagen kom boris och sabina till mig :D Vi chillade, käkade och drog sen iväg för att kolla på sabina när hon red .. men jag är ju fruktansvärt allergisk mot hästarna så jag fick ju inte vara nära direkt mycket tyvärr.. vilket gjorde att allting sög eftersom vi inte hade något att göra där längre.. cafeteria fanns också, men den var stängd för att hon som höll i cafeterian hade en dotter som hade blivit sjuk typ.. men aaaja, då tänkte vi att vi kollar på dom söta kisseungarna! :D MIWH! meeeen när vi gjorde det så satte jag mig i en soffa, för att gosa med kattungarna.. då satte jag mig i en fet äcklig hög med kattpiss. Fresh.

så vi åkte tillbaks hem till mig så jag fick byta om och sen hämtade vi upp sabina, kom hem och gjorde marängschwiss och sen så slöade vi vid tvn innan alla bestämde att de var trötta så vi sa hejdå

jag gick snabbt och sov, för jagvisste att mamma skulle ringa och väcka mig vid 10.. och det gjorde hon :) och nu är jag här!

vi ska snart äta men innan dess hade jag tänkt fixa klart med csn .. så vi hörs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0