Bion :|

Glömde ju berätta om filmen vi såg, samt om thåströms framträdande. Omigosh! hinner inte så mycket nu eftersom jag ska till bussen strax.

Filmen vi såg var underworld, den nya.. minns fan inte vad den heter. anyway. ASBALL :D som alla andra, fast coolare. den var i 3D men det gjorde inte saken så ball som storyn och att det var action genom heeeela filmen typ. Jag tänkte det när den slutade att "va?, det var ju bara en stor actionscen typ" men NICE actionscen.  massa ascoola moves och en snygg vampyr på det liksom. Damn ;D

Den hette btw underworld awakening.




Sen skulle vi gå på bio på söndagen med, hunger games. men eftersom vi var och badade i tre eller fyra timmar på badhuset så blev jag så matt så jag somnade, sen somnade wiktor också.. fast i soffan..haha.. det var iaf riktigt nice på badhuset med. Jag är livrädd för vatten, men för det mesta så gick wiktor bara runt och bar på mig.. ^^ 
Petter och cissi var också med :D var awesome att träffa hans tjej, och som vanligt nice att träffa honom också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0