HICK!

Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeguuudhhh som ranelid säger. Jag sitter här och hickar. Och när jag hickar kan jag inte hålla inne det tyst, det gör så jävla ont i lungorna. Urgh. Har just nu håltimme (timmar*) men måste dra tillbaks till skolan om 20 min, börjar 13 igen.. Första föreläsningen idag handlade om kritiskt tänkande och det var riktigt intressant, dock lite segt ofc.. men jaja.. Föreläsaren där är awesome

I lördags, söndags och måndags mådde jag great. idag också. vädret igår och idag suger dock. men still. jag hinner inte skriva mycket mer tyvärr meeeeen U KNOW WHAT?! på fredag är det thåström i norrköping med pappa ;D


Bild från Helén Rasmusen.

Kommentarer
Postat av: viktoria "bäst i världen" mars carlson

det borde fan finnas en gilla-knapp på det här inlägget!

bra humör, håltimmar, bra föreläsare, thåström. allt för att världens bästa camilla ska bli glad, liksom :D

2012-03-20 @ 15:00:11
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0