mardrömmar

urrrrgh! vaknade 4.20 typ.. spikrakt satte jag mig i sängen för jag hade drömt något.. Mitt ute i vardagsrummet låg vi (målare kommer idag..) och när jag vaknade och bara ville gråta för jag var så rädd så märkte jag att wiktor inte var i sängen.. tur för mig, som istället blev nojig över hur han mådde, än över hur läskig min dröm var.. så jag vandrade runt och letade efter honom i lägenheten sen så hittade jag han i det stora sovrummet, liggandes på golvet med en kudde.. stackarn hade knappt sovit sa han, även om han bara legat på golvet i en halvtimme typ.. mådde illa och ont i huvudet. vi har inga huvudvärkstabletter kvar. den sista tog jag igår. dammit...

jag la mig  i sängen igen för han sa till mig, jag var fortfarande lite skakis.. men ja.. sen velade jag länge och disskuterade med mig själv om jag skulle gå in där och sova hos honom på golvet ändå.. för det var tryggare..
Jag var påväg in i rummet när wiktor gick ut ur rummet... och sen så la vi oss i sängen (i det ljusa jäkla vardagsrummet)..och jag somnade. han inte.. kl 6 ringde mitt larm, för målarna kommer.. skolan börjar 10. great.

vill inte väcka honom.. menrädd att målarna kommer snart...



el classico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0