oh...ho...

trött som fan. tenta klockan 14..
jag är glad idag dock.
Och jag ska kämpa, inte på ett pressat vis, för att vara mer avslappnad och inte ta allting så viktigt. Wiktor tror att jag pressar mig själv för mycket.. Jag vet inte. Jag tror bara att jag är ledsen och inget är kul.. Men jag vill ha det kul fortfarande, jag vill vara glad. så idag ska vara en prövodag. Jag hoppas min dag blir en bra dag :)

Förövrigt var jag i jönköping fredagen till måndagen ...det var jätteskönt att få maten serverad o.s.v.
Pappa hade dessutom köpt massa sprit som var rätt intressant att titta på.. haha.. oj vad dåligt det där lät.. "att titta på " som en cover up för att jag söp satan ?HAHAHA.. nej.. jag pluggade faktiskt. men spriten var intressant att titta på.. massa fina flaskor, konstiga namn.. och framförallt.. herrejävlar vilken mängd...

Jag fick med mig massa hem.. och det är tenta-fest idag. men jag vill inte gå. jag vill vara hemma eller gå på teater med wiktor.. vi får se hur dagen spelar ut :)

Skriver mer om fredag->måndag senare.. även om det mest var plugg.. men känslorna är viktiga att berätta om också, inte bara aktiviteterna..



Emma <3 miwh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0