sug snopp.

happ. vaknar, klarvaken, pissed och ledsen innan mitt larm ringer (som btw är 6.30...) jag kanske borde säka hjälp ändå? fast så jävla askass känner jag mig inte. inte som när det var värst... jag trodde mardrömmarna skulle försvinna efter tentorna. jag var nästan säker.  jag hatar det här. och världen är dum i huvudet.

Jag slutar 15 idag, sen ska jag hem till lägenheten och städa med wiktor.. onsdag kommer några målare.. urgh.

Förövrigt så var min fredag->måndag hos pappa bra.. vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om den. han hade 35+ liter sprit hemma.. haha. och jag fick underbara kinderägg och en fin porslinsbjörn från tyskland. Idag åker han igen, min fina pappa..
Sen hjälpte jag min fina bror med CV. kanske ska kolla om han fått napp?.. Men why the fuck bother. Jag orkar inte ens bry mig om de jag älskar mest. herregud kvinna skärp dig.

Jag trodde jag var påväg tillbaks. Jag sa till mig själv att jag skulle försöka mitt yttersta för att vända. Så. Ironiskt fucking nog. sa jag "på måndag, då ska jag se allting lite ljusare"..... fint. Lets try to do that....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0