aj maj hals? ;(

haha NAW det är fan synd om mig idag. Jag känner mig a wiiiie bit sick..  Det suger.
men som wiktor sa, sist jag trodde jag blev sjuk "You've had a good run!"
och det stämmer. har inte vart sjuk sen i december från typ 16dec till 2 jan... Det var rätt jävla imponerande nu när jag tänker på det. Men hoppas förståss ändå att jag iiiiinte håller på att bli sjuk.
Har tenta på lördag som jag måste fixa, och när man är sjuk så är det väl inte det de bästa omständigheterna att tänka i...


Förra tentaperioden såg det ut såhär, hos pappa ^^

Mår förövrigt fint, igår gick det rätt jävla bra att plugga :) Kände mig svinduktig igår. Gjorde först tentan på morgonen och sen kom jag hem, somnade lite, pluggade stenhårt. Och vad jag gjorde mycket! NICE!
Hoppas denna dagen blir lika bra. Jag tvivlar väl lite eftersom vi ska tvätta idag och känner jag min pojkvän rätt så har han antingen glömt det helt, eller ialalfall inte packat ihop tvätten som är smutsig när tiden är dags.. Och jagä r ju i skolan..

Får väl se till att komma hem runt 16 senast.. ah..Nu ska jag dra i mig lite piller ihop med téet och sen sticker jag iväg :) Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0