Angående svar på kommentarsinlägg

Så kommer jag publicera det nu varje månad framöver, i slutet av månaden som jag sa. Ungefär samtidigt som jag vattnar min enda blomma i hushållet haha.. Men! Denna månaden blir lite försenad, både pga att jag redan har svarat på massa inlägg bara för några dagar sen, men även pga att jag har tenta den 2 juni och innan dess hinner jag inte fokusera hårt på att blogga ärligt talat.. Skriver bara lite random flum, blir väl fint ;D

Men runt den 5e juni tror jag något sånt dyker upp igen ^^
kanoijn! .. Jag älskar när min farbror säger det där. Haha. Kanoijn istället för kanon. Vad töntigt. men what-the-hell ;D


Nu drar jag snart iväg till skolan..
men först får ni en till fin bild från kålmorden ;D



zeeee-braaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0