Att svara på kommentarer

Hej allihopa! jag har fått in en drös med kommentarer som jag alltid varje dag glömmer bort. T.ex. Merimas kommentar var klockren och fick upp mitt synfällt rejält på inlägget om sjuksköterskor på strejk, mamma har skrivit lite gulligheter och andra likaså. Dessutom så har jag fått många kommentarer från tjejen som tyckte att jag var en spark mot det ljusa i livet och inte massa skit.

Jag är tacksam och glad för alla kommentarer. Jag tänker även svara på dom. Som jag gjorde förr, men jag glömmer bara bort det :| SÅ NU tänker jag inte skriva något mer idag förutom ett svar på kommentarsinlägg senare.. Plugget kommer först som vanligt.. Detta är ett tidsinställt inlägg btw, så jag ska kunna sköta mitt plugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0