Bildbomb?

Äh! tänkte att jag lika väl drar en bildbomb också eftersom jag inte har tid föratt sitta här sen..
Lite roliga bilder från telefonen :)



en dag stod de mitt på univseristetsområdet ochblåste upp en stor luftballong.. rätt ballt :D



igår fick vi ytterligare ett brev som var kul att öppna :) Från ikea. våran "ungssäkra form" exploderade en dag i ugnen, wiktor blev arg och jag blev lite sadface eftersom det var min första present från wiktor..
Så han ringde och sa till dom att han ville ha en ny eller ersättning på något vis. Vi fick 300 kr i presentkort :) vi kan nu köpa TVÅ sånna om vi vill! haha..
aja... men bra av dem iallafall :)




här har ni deliciousness-tårtan som jag snackade om :) åt den som "att fira mina bröder" riiiiight hahahahah! bara en undanflykt men jävlar vad god den var :) Rysk banantårta från Ica maxi för den som är intresserad!






just det.. jag sa ju att jag testade att poppa en finne vid läppen? Och det inte gick. Fast wiktor hade visat mig hur man skulle göra.. Här är den wiktor visade på mig, fanns på ryggen. ALLTSÅ VEM FAN trodde att det skulle bli en jävla KRATER efteråt?! seriöst aldrig att jag poppar finnar igen.. Gjorde inte ont eller så men efteråt var det ju ett jävla omhändatagande av krater-såret.. hur pallar folk ? riv sönder dom istället. blir ju lika mycket ärr oavsett säkerligen.. haha.. Har precis NU fått såret läkt ordentligt.. fortfarande rött och svullet men inte blödande och varande..
ursäkta btw till er som är äckelmagade.. >.<



nu fuckade bilduppladdningsgrejen upp -.- hade iofs bara en till bild att visa men aja.. ha en fin dag I guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0