En funktion jag bara älskar

är när man kan fixa tidsinställda inlägg. Jag glömmer lätt bort den dock. Men here goes!

Jag sitter och pluggar nu, förmodligen.. skrev det här i morse..



Ungefär såhär sitter jag nu, fast lite mer ihopskjunket och över en bok.. Men på precis samma plats iallafall och med samma kläder.. haha.. jaaaaaaadu.. Det var svårt att skriva i förtid så att säga.. men jag hoppas att jag har hunnit äta någonting tills nu.. Mmh. Är trots allt lite hungrig..

Ta vara påvädret btw. jag har inte tid ;( .. sucks. Vill verkligen verkligen verkligen ha en liten mjukglass på piren i jönköping nu.. vore sååååå underbart! MIWH :D meeeen nu tänker jag såhär. Det är BARA FEMTON DAGAR kvar tills jag slutar.. Och då räknar jag med både denna dagen som är nu, och den som jag faktiskt slutar på. FEMTON. waow..

Sen har jag gått ett helt jävla år på högskolan. vartfan tog tiden vägen?
Jag är överlycklig över att jag slipper bo med människan jag bodde med först. jag hade inte klarat av det. Mina betyg hade ju vart värdelösa. Hade slösat varje ledig tid på att åka iväg någon stans.. Alltså, ledig tid = all den tiden jag vanligtvis pluggar..

Oh god. Nöjd är jag iallafall :) inte failat en enda kurs.. och har två stycken till nu att tenta av, SÅ NU KÖR VI !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0