En god morgon börjar alltid med en kaka ;D

halloj! jag är vaken, pigg, peppad och awesome! jag hann ändra mig en gång till igår, så jag hade larm i morse, men när det ringde så ångrade jag mig en tredje gång och sov tillslut ut ;P haha..

jag insåg precis hur jävla otroligt osexig jag kan vara.. läste mitt inlägg från igårkväll där det står att jag sitter nude i datorstolen, det behöver ju inte vara osexigt. men i meningen innan så står det att jag friterat pommes. Jag satt alltså med en skål med pommes, i datorstolen och bloggade, samt en tallrik bearneis och ketchup bredvid.. tjockkkkkkkkktttt hahahaha..
Wiktor har rätt ;( jag är mentalt jävla tjock.
och nu sitter jag här på morgonkvisten med en stor kärleksmumskaka i handen. men jag kan inte säga att jag skämms ;( eller för den delen ens känner mig dålig.. haha.. Fan också. jag borde känna mig dålig. En frukostmacka, hur svårt ska det vara? komplicerade jäkla mackor ;(


och återigen har jag glömt att svara påkommentarer. that i will do!


Kommentarer
Postat av: Boris

Äsch, inte så stor skillnad på mackor och kärleksmums ändå. Bara kolhydrater ändå. ;)

Och det är sexigt med människor som är avslappnade och är sig själv. Lite mer primalt än tråkigt tillgjort på något vis.

2012-05-24 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0