Hjälp till att stoppa den här skiten.

Ärligt talat. Ta er FEM MINUTER och bara signa upp på den här sidan:
https://wwws.whitehouse.gov/petitions/!/petition/protect-first-amendment-rights-citizens-record-law-enforcement-officers-public-without-getting/LmfRPLJr?utm_source=wh.gov&utm_medium=shorturl&utm_campaign=shorturl


Det gäller den här videon, där man ser en hemlös man bli nedslagen i 8 minuter av 6 stycken poliser, tills han tillslut hamnar i koma och dör fem dagar senare.



Om ca 25 000 människor signar innan 2 juni så kommer ett motions-förslag komma till Obama där de kollar upp ifall "protect and serve" verkligen fungerar i princip.... alltså, mer info finns självfallet. Men jag måste fortsätta med mitt. Men SIGNA. Låt det inte bara gå ur händerna. Hade ni vågat se videon (som jag inte vet om jag rekommenderar eller ej, beror på hur påverkad man blir av sånt) där han tillslut bara ligger i 2 minuter och sakta sakta ropar på sin pappa och säger "daddy help me, they are killing me", på ett icke-hysteriskt vis. Mer som att han gett upp. Då kanske ni hade tagit eran tid, ifall ni nu tvekade från början.


Det sjuka är dessutom att de poliserna sen mutade (lagligt i den staten) hans pappa med 900 000 dollar. Stoppa skiten.

Kommentarer
Postat av: mammamamma

FY FAN vad mycket bättre du har blivit på att blogg det är så här du ska fortsätta det är SUPER !!!!

Jag fattar inte hur du hinner men det är SÅÅÅÅ bra.

2012-05-10 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0