Hungriiiiiiig ;|

uurk. Har vart uppe sen 07.. kollat mailen, kollat salen tills provet imon, laddat ner 2 how I met your mother- avsnitt och betalt räkningar.. imorgon är det tenta.. jag är trött. haha. men försöker ställa om tiden, det var därför jag gick upp så tidigt idag.. snart ska jag börja plugga för dagen.. OCH btw! idag blir det mumsiga pannkakor till middag :D WIIE! jag vill ha med mig något på tentan imon och då passar pannkakor bra eftersom man inte kan värma maten på tentan...

Har btw tänkt lite på meningen

och så de levde lyckliga i alla sina dagar . . .

ärligt talat.. Man säger det alltid efter sagan fort, nonchalant och sen slänger man ihop boken.. whats up med det egentligen? Det är ju en underbar mening.. Tänk att få leva lycklig i alla sina återstående dagar.. fucking brilliant!

Nu ska jag klä på mig och bege mig till skolan tror jag, men innan det ska jag borsta tänderna och dricka lite cocacola (ahaha fan vad motsägelsefullt det blev... xD men måste dricka för att ta pillerna på morgonen xD)

Have a great day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0