Im sexy and I know it!

Dunk, dunk, dunk!

Här får ni en "från topp till tå på Camilla" från idag och igår (ja, jag använder samma kläder två dagar. Big fucking deal ^^)



Har alltså på mig en cardigan/mjuk skjorta som jag ärvt av min pappas moster :)
Ett linne som jag ärvde i torsdags av min vän Sabina
Jeans som jag köpt/fått på resan i USA
Strumpor som jag köpt någon gång...
och självklart mitt waranhalsband! ;D

Förstår egentligen inte varför man gör sånna här outfitsbilder. jag gjorde det för jag kände mig snygg igår.. meeen vanligtvis är det väl för reklam ? typ "skorna kommer från blabla"? äh dunno..


Kommentarer
Postat av: viktoria "bäst i världen" mars carlson

snyyyygggg! du passar himla bra i det där. du borde skaffa fler skjortor!

2012-05-20 @ 13:46:11
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0