Im spinning around, move out of my waaay!

Oooooooooooooooooooooooooooooooooookaaaaaaay.

jag har just satt mig vid datorn, kollade skolmailen och såg att jag fått tillbaks min labbrapport. oklar.. sucks ;(

meeen det ska inte get me down ! nej nej. för jag ska göra botanik idag. O M G säger jag. för jag förstår inte mycket av det ... men blir nog finfint tillslut :) Som vanligt. jag hoppas.



Labben som jag fick tillbaks var "jätte bra skriven och du har gjort ett mycket bra jobb!" sen kommer det där MEN.. "men jag som handledare hittar ändå vissa delar som ska ändras eller fixas till" .. och det var vissa sjukt jobbiga saker.. som jag har glömt bort. så jag får googla runt osv. men jag hinner liksom inte det nu. måste tentaplugga ju. en 8sidor rapport borde ju vara nog kan man ju tycka.. men jaja..

Så nu ska jag dra iväg och göra botanik.. Wish me good luck y0 ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0